vrijdag 4 maart 2011

stapel op de vrijdagen!

Hier weer een berichtje van mij. Vanwege drukte in de winkel en andere bezigheden is het er niet van gekomen om eerder een berichtje te posten. Foto's van de nieuwe spullen in de winkel moeten nog steeds geplaats worden. Sorry, Sorry (bloos).

Maar nu is het weer vrijdag dus stapel dag. Bedankt irma http://www.allemaalkleurtjes.blogspot.com/ voor dit super geweldige initiatief. Kijk dus ook bij irma voor nog meer leuke stapels

Hier mijn bijdrage:


Fijn weekend allemaal en ik beloof je dat er van de week nog nieuwe fotos zullen volgen.

liefs colinda

14 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooie spullen en die kleuren, geweldig. Dit is een heel mooie stapel!!!

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Colinda,
    Bedankt voor je berichtje! ik heb het stalraam inderdaad bij de kringloop gevonden, zal wel door de landelijke omgeving komen dat je dat hier bij de kringloop aantreft :-)

    groetjes en een fijn weekend,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stapel. Ziet er sfeervol uit. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dat leuk gedaan, mooi..

    fijn weekend
    groet
    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stapel met die leuke blikken dozen!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van een heerlijk weekend........liefs van mij....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. AAAaaaaaaaaaaahhhhhh wat een leuke stapel met zulke blikken.
    Goed weekend.
    Claudia van de kleine hornte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige blikken dozen!!!!! Leuk gestapeld en die gieter/kan, het EINDE!!!! Heel erg Mooi!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wauw wat een prachtige spullen en prachtige blikken!!
    Helemaal geweldig!

    Fijn weekend!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat 'n prachtige brocante spulletjes en wat een ontzettend leuke stapel.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAt een pracht van een foto is dit zeg....bijna gemist ;0)
    Zo mooi die kleuren combi bijelkaar en wat een prachtblikken....
    Heerlijke vintage voorjaarskleurtjes.
    Super.
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige stapel,hoor,mooie kleurtjes ook,fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, wat een prachtige stapel blikken. En ik zie nog heel wat meer geweldige spulletjes! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee bedankt voor je reactie..
    ik loop nu nog stage bij het boerma instituut.. en maak af en toe dingen.. Volg jaar ga ik de vakopleiding bij hun volgen.. Maar de stage is in iedergval super! ik leer heel veel en vind het ontzettend leuk.

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen