woensdag 11 mei 2011

verwaarloosd!

Lieve volgers,

Ik heb jullie een beetje verwaaarloosd, sorry daarvoor.
Afgelopen weken erg druk in de winkel geweest. Eerst was het pasen. Daarna was het koninginnedag en zijn we lekker een dag extra vrij geweest. Die we heerlijk op het water hebben doorgebracht.
En Vorige week hebben we een super drukke week achter de rug. Want maandag zijn we eerst van alles in gaan kopen bij tica in aalsmeer.
Dinsdag en woenddag alles uitgepakt en alles verschoven in de winkel.
En vanaf donderdag hebben we van alles gedaan voor de moederdag.
Zaterdag was het echt extreem druk. We konden het maar amper bij houden.
Wat zijn die moeders allemaal goed verwent.
En nu zijn we nog steeds helemaal kapot van de moederdag en zijn we helaas beide ziek.
Morgen maar weer proberen om te gaan werken.
Vanaf nu zal ik weer gaan proberen meer te posten.
Van de week zal ik eens nieuwe fotos van de winkel maken.


Hier nog een bloementje en een flesje wijn voor jullie.


liefs colinda

13 opmerkingen:

  1. Hee daar ben je weer...... eerst secretaressedag !!...toen pasen .... en de moederdag praat me er niet van......wat een drukte ...een personeels lied heeft haar schouder gebroken......tjee......nu komt er volgende week iemand voor een solicitatie gesprek....druk druk dus .....hoe doen jullie dat ?? als je beide ziek bent ???..nou meis fijne avond liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dicht ???...hoe bestaat het???....nou wij kunnen dat echt niet hoor...teveel bedrijven teveel verplichtingen.....tjeee.....moeilijk lijkt me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me heel goed voorstellen dat het met Moederdag extreem druk is geweest. Pas goed op jezelf hoor!!!!
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moederdag is natuurlijk altijd een drukke tijd voor jullie maar ook weer leuk! En wat een lekker bosje bloemen heb je op de foto gezet! Beterschap voor jullie! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor de borrel, lekker. Soms kom je niet tot bloggen, herkenbaar. Rustig aan en beterschap!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het druk is geweest in de winkel, maar vervelend dat het eigenlijk allemaal iets teveel was en jullie nu allebei ziek zijn; beterschap!

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou heel veel beterschap jullie twee.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het geeft niet hoor, als je niet altijd even trouw bent.
    Ik ben er deze weken ook bijna niet geweest!
    Wat vervelend dat jullie nu ziek zijn, rust goed uit en ga niet te snel weer op de hoogste stand verder!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan me zo goed voorstellen dat je niet aan bloggen toekomt met een eigen zaak. Heel veel beterschap gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Logisch toch? soms is het allemaal teveel. Geeft niks joh en dank voor de wijn! Ben ik dol op!
    Veel beterschap voor jullie!
    Groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Colinda....de rommelmarkten waren maar kleine rommelmarkten. Ik weet of jij bekend bent in R'daal, maar er was er 1 in Wijkhuis West en 1 in Buurthuis Kalsdonk...ze vielen zwaar tegen. Komende zaterdag is er een antiek en curiosamarkt op de Nieuwe Markt. Is vlakbij De Wilde Wingerd...ga ik wel kijken hoor!!!!
    Nogmaals bedankt voor de geweldige cadeautjes.
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo even tijd om bij jullie bij te leze, tijd is een probleem van deze tijd dus heel herkenbaar.
    Gezellig sat je zo druk bent geweest rondom moederdag, je doet het voor een goed doel, de moeders:))
    En als je af en toe geen tijd hebt, geen nood, we komen toch wel terug hoor.

    Een fijne week, groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé, wat lees ik nu in de reactie op m'n blog.... Enkel in de tape... krukken.... Och jéé', lastig hoor! Nou sterkte ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen